تبلیغات
پودر هل سبز - مقاله روانشناسی تبلیغات
خرید پودر هل سبز

مقاله روانشناسی تبلیغات

نویسنده :سارای سارای
تاریخ:چهارشنبه 19 فروردین 1394-07:14 ق.ظ

    

    موضوع  :

    روانشناسی تبلیغات

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :   

  •         

                ایجاد جذابیت در تبلیغات       

  •         

                پیش‌بینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو       

  •         

                کسب و کارتان چه رنگی است؟       

  •         

                تبلیغات نقطه خرید   

    ایجاد جذابیت در تبلیغات

    مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید

    … و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .

     حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟گام نخست: به درستی از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید .   



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر